سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Amin

این وبلاگ برای انواع مطالب ساخته شده از دوستان عزیز خواهشمندم که صبور باشید و مارو با معرفی وبلاگمون به دیگران یاری کنید🌹...

بی مقدمه:)

    نظر

به نام خدا

دوباره بی مقدمه...

بی مقدمه ها را دوست دارم میدانی؟!

شاید بگویند دیوانه ایم؛افسرده ایم یا درمانده ایم.

برایمان نباید مهم باشد چون ما ماییم و دیگران دیگران...

چرا میگویند این حرف ها را؟

ممکن است که غمی که در دل ماست در دل آنها نباشد یا غم آنها بزرگتر از ما باشد شاید هم تجربیات آنها این را میگوید که تفکرات ما افسرده یا دیوانه وار اند.مهم این است که تو بتوانی با قدرت هرچه تمام تر به آنها بفهمانی که چیزی نیستند در برابر رویاهایت.

چیزی ندارند برای گفتن و اظهار نظر در غم هایت

چاره ای ندارند جز یاوه گویی و چرند سازی برای تو چون حسودند و از قدیم گفته اند:

حسود هرگز نیاسود...

مراقب چشم زخم ها باش.

مهمانی میگیری و کسی که چشمش شور است حرفی میزند و دریغ از یک ماشاالله گفتن...

ماشاالله هم نه بزنم به تخته...

شخصی هم هست که اعتقادات خاص خودش را دارد حتی طوری است که به مقدسات تو یا اطرافیانت هم توهین میکند...

اما تو یاد داشته باش که به اعتقادات هیچکس توهین نکنی

شاید خوانندگان این متن هم بگویند پاک عقلش را از داده کسی که این را نوشته اما من میگویم:

من منم شخصی که مختص خودم با تفکرات خودم و نوع آفرینش خودم و روحی که پروردگارم درونم دمیده زندگی میکنم دلم سخت و سفت است غم هایم برایم تجربه است و کسی که با من خوب باشد میتواند از تجربیات هرچند کم من استفاده کند و با من مشورت خوب بگیرد. آن هم که خوب نیست به درک مهم آنهایی اند که کنارم هستند.

هرکس دلش غمی دارد و اندازه دلش متفاوت پس هرکه برای من حرفی بزند ارزشش برایم از سنگ کف خیابان هم کمتر است.خدا با من است پس غمی ندارم...

پایان