سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Amin

این وبلاگ برای انواع مطالب ساخته شده از دوستان عزیز خواهشمندم که صبور باشید و مارو با معرفی وبلاگمون به دیگران یاری کنید🌹...

نسبت شخصیت شناسی افراد با مرتب بودن یا نبودن خانه

    نظر

شخصیت‎شناسی افرادی که خانه بهم ریخته‎ای دارند_برترین ها مترجم: پردیس بختیاری
 این که شما خانه مرتب یا نامرتبی دارید، علاوه بر علاقه شما به این کار، شخصیت تان را نیز فاش می‌کند.


_خانه آن‌ها پر از وسایل بدون استفاده است صاحب این خانه علاقه‌ای به دور ریختن اشیا ندارد، در واقع او هر چه از گذشته داشته را برای خود نگه می‌دارد. روان شناسان می‌گویند که این افراد از ایجاد تغییرات فراری اند از این رو ترجیح می‌دهند که تا جای ممکن تغییراتی را حتی در دکوراسیون محل زندگی شان ایجاد نکنند؛ بنابراین اگر به فکر ریسک کردن هستید، دور این افراد را خط بکشید.

_شخصیتی‎شناسی افرادی که خانه بهم ریخته‎ای دارندزمانی که شما وارد خانه این افراد می‌شوید، آن‌ها خانه به ظاهر جمع و جور و مرتبی دارند، اما زمانی که در کمد لباس یا حتی کابینت‌های آن‌ها را باز می‌کنید، تازه به عمق فاجعه پی می‌برید. در کشوی کابینت آشپزخانه آن‌ها قیچی شکسته افتاده یا این که قاشق و چنگال‌ها به صورت نامرتب و قاطی در کشور قرار گرفته است.
این افراد اگرچه به ظاهر اهمیت زیادی می‌دهند، اما در باطن شخصیت نامنظمی دارند. آن‌ها برای این که دیگران را تحت تاثیر قرار دهند، تنها ظاهرشان را حفظ می‌کنند، اما در خلوت خود به گونه‌ای دیگرند. در ارتباط با این افراد نیز باید احتیاط بیشتری به خرج داد زیرا ممکن است که واقعیت را آنگونه که باید، به شما نشان ندهند.
_تعمیر خانه را مدام به تعویق می‌اندازند از نظر روانشناسان، این افراد در آینده زندگی می‌کنند، از این رو به زمان حال شان اهمیت چندانی نمی‌دهند. آن‌ها زمان حال را تنها اوضاع موقتی می‌دانند که حاضرند با تمام سختی هایش کنار بیایند.نمی‌توان از این افراد انتظار زیادی داشت، زیرا آن‌ها برنامه خاصی برای زندگی شان ندارد.
_میز کار آن‌ها همیشه بهم ریخته استاگر شما همیشه پشت میزتان در حال کار هستید و میزتان شلوغ است و از طرف دیگر، می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را به راحتی پیدا کنید، نه تنها بد نیست، بلکه نشاندهنده این است که شما فرد خلاق و باهوشی هستید.

_سبد رخت چرک‌ها و سطل زباله شان همیشه پر است اگر به خانه این افراد بروید، می‌بینید که سطل زباله آن‌ها همیشه تا انتها پر است به طوری که بوی زباله همه جا را فرا گرفته، یا این که درون سینک ظرفشویی شان آنقدر ظرف است که دیگر هیچ ظرف تمیزی برای استفاده نمانده است.
این افراد از نظر روانشناسی بخش مهمی از زندگی شان را نادیده می‌گیرند. انجام کارهایی، چون لباس شستن، ظرف شستن و یا خارج کردن زباله‌ها از خانه، اولویتی درست مانند کار کردن یا رابطه عاطفی دارد. کسی که به این مسایل اهمیت نمی‌دهد، دیگر مسایل مهم زندگی اش را هم به راحتی نادیده خواهد گرفت.
_خانه آن‌ها شبیه خانه ارواح استاگر یک فرد زمان زیادی را در خانه اش بگذراند، اما اهمیتی به وسایل مورد نیاز خانه اش ندهد، نشانه این است که فرد هنوز به بلوغ فکری نرسیده و شخصیت مستقلی ندارد. در واقع این فرد منتظر است یک نفر سرو کله اش پیدا شود، بیاید و دستی به سرو روی خانه اش بکشد.
_سرویس بهداشتی کثیفی دارند اگر فردی به چنین مکانی اهمیت ندهد، در واقع نه تنها به جسم خودش، بلکه به روح و روان و آرامش خودش هم اهمیت نمی‌دهد.