سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Amin

این وبلاگ برای انواع مطالب ساخته شده از دوستان عزیز خواهشمندم که صبور باشید و مارو با معرفی وبلاگمون به دیگران یاری کنید🌹...

توصیه1

    نظر

توصیه های عاشقانه هفتگی

از جمعه 10 اسفند تا پنجشنبه 16 اسفند

این توصیه ها هم نوعی دیگر از فال های چینی و بعضاً هندی هستند. پس اگر جنبه منفی دارد،به آن محل ندهید و امیدوار باشید.

فروردین: اگر بیش از این بخواهید فردی که به شما علاقه دارد را آزار دهید و با رفتارهای تان او را مأیوس و ناامید کنید متاسفانه او را از دست خواهید داد، شاید هم اکنون برایتان مهم نباشد اما در آینده بسیار پشیمان خواهید شد.

اردیبهشت: بیهوده خودتان را وارد بحث‌هایی نکنید که می‌دانید که شما را تحت تنش و استرس قرار می دهد به اعصابتان مسلط باشید و تلاش کنید تا با گفتگو همه چیز را حل کنید.
خرداد: اگر می‌خواهید نزد معشوقتان محبوبیت بیشتری پیدا کنید باید رفتارها و حرف های تان سنجیده باشد و سعی کنید از حرف های نامناسب پرهیز کنید تا رفته رفته شیفته شخصیت شما شود.

تیر: ماجرای جدید در زندگی تان به وجود می آید که می تواند بسیار شما را تحت تاثیر قرار دهد. بالاخره این روزها از نظر روحی به ثبات رسیده اید و می توانید تصمیمات درستی برای خود بگیرید پس بهتر است روابط اشتباه گذشته را تکرار نکنید.

مرداد: به نظر می‌رسد همه چیز در زندگی تان دارید الا عشق، اگر نتوانید به زندگی عاطفی تان سر و سامان دهید خیلی زود از همه چیز دلزده خواهید شد پس فرد لایقی را بیابید و عاشقانه به او عشق بورزید 

شهریور: اگر بخواهید برای زندگی عاشقانه خود رویاپردازی کند و در خیالات خودتان سیر کنید متاسفانه آسیب‌پذیر خواهید بود چراکه زندگی واقعی اینگونه نخواهد بود و مطمئناً فراز و نشیب های فراوانر پیش رویتان است، پس بهتر است قوی باشید.

مهر: مسائلی در زندگیتان روی می دهد که ممکن است زندگی عاشقانه شما را دچار مشکلاتی کند و از این نظر بسیار تحت نگرانی واسترس قرار بگیرید اما این اوضاع زودگذر خواهد بود.
آبان: به زودی روابط عاشقانه ای در زندگی تان به وجود می آید که نمی توانید برای آن به زودی تصمیم بگیرید چرا که هنوز چیزی مشخص نیست و باید به خودتان زمان دهید تا شناخت بیشتری پیدا کنید.

آذر: مراقب رفتارهایتان باشید و اگر درصدد امتحان کردن شریک عاطفی و یا همسرتان هستید بدانید این کار عواقب بسیار بدی دارد و ممکن است با این عمل به رابطه تان پایان دهید چراکه همه چیز برملا می‌شود و ماه پشت ابر نمی ماند. 

دی :اگر در همه حال  با درایت و آگاهی عمل کنید و از تصمیمات خودسرانه پرهیز نمایید مطمئنا هیچ گاه مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد، به زودی پیشنهاد عاشقانه ای در راه دارد که باید در رابطه با آن خوب فکر کنید.

بهمن: متاسفانه همیشه مهمترین تصمیمات زندگی تان را در اوج ناراحتی و عصبانیت گرفته اید و ممکن است از این نظر ضربه های روحی بزرگی دیده باشید، نباید در مسیر عاطفی زندگی تان به این صورت عمل کنید چرا که پشیمانی بزرگی به همراه خواهد داشت.

اسفند:تحولات و تغییرات جدیدی برایتان روی می دهد که موجب می شود از هر نظر در موقعیت بهتری قرار بگیرید و به افکار پریشانتان سر و سامان دهید سعی کنید این بار بیشتر در رفتارهایتان دقت نمایید.